wtorek, 27 marca 2012

moja ulubiona biżuteria i moje małe torebki :DD

Witam ;D
Jaką mamy piękna pogodę ;DD ech .;p ja sprzątam swój pokój i postanowiłam, że pokaże wam moja ulubioną bizuterię,oraz moje ulubione torebki <3 znajdą tu się moje kolczyki z studniówki,jak i torebka;D W padłam w szał,kupiłam dziś bardzo bardzo dużo szminek,niedługo podzielę się zdjęciami ;D ech znalazły się tam szminki Golden Rose,Rimmel i NYC, mam straszną chrapkę na szminkę Wibo, Manhattan,oraz NYX;p Niestety na MAC mnie nie stać, chociaż może kiedyś ;p
Przechodzę do biżuterii ;D
pierścionek piórko - orsay,perełki-allgero,kolczyki kulki,różyczki i kryształki -orsay
czarno-srebny łańcuch - H&M,złote bransoletki- Atmosphere,sówka i błękitna bransoletka - Japan Style (allegro)
czarne kolczyki i te z kokardką - Orsay, długie kolczyki w kamienie- C&A, kuleczki w cyrkonie-Swarovski,reszta-jubiler Kartuzy
no i są moje studniówkowe kolczyki ,te czerwono srebne - orsay, następne czerwony kulki - orsay , bransoletka -house , różowe kwiatki -house, pawie pióra- allegro ;D
srebrny pierścionek -jubiler
ukochane złote sówki,zdjęcie nie oddaje urody;/ -allegro
perełki -allegro, krążki - house
to niecała moja ulubiona biżuteria ;DD

Czas na torebki :
allegro ;D

moja ulubiona - LV <3
 w stylu etno -allegro


no i moja studniówkowa - Jennifer ;D
Avon xD kupiłam ja przy tuszu do rzęs, nie wiem czy to kosmetyczka,czy kopertówka ;D noszę ją,jako torebkę ;D
Lecę paśQ dziewczęta ;DD
Miłego dnia ;*

4 komentarze:

  1. świetną masz tą biżuterię! bardzo fajna kolekcja:) dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Such a great post, I really like it, these accessories are so nice!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna i dziewczęca kolekcja ! :) Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń