wtorek, 24 kwietnia 2012

AJEJA ;P pilotki i reszta xD

Bosh ;p Wiem,że pilotki są tak popularne,że co 5 dziewczyna na swiecie je posiada;p

Ale ja nie byłam do nich nigdy mega nastawiona, ostatnio mi się zaczęły tak bardzo podobać,że och ach ech ;D nie sa drogie, tylko ja bym chciała kolorowe, typu cytrynowe,miętowe ..znalazłam tylko koloru fuksji i postanowiłam je kupić :D



 normalnie ach ;D


Wczoraj byłam na urodzinach u taty ;d ubrałam granatowe spodnie i pasiasta koszule ,którą kupiłam za 9zł;D

A dziś w ten słoneczny dzień hasam sobię w moich ulubionych "cichobiegach" ;p które zakupiłam w divers'ie w zeszłym roku oczywiście ;D


No i dziś wysłałam do trzech firm CV ;/ ciekawe czy ktos się odezwie i najgorsze to,ze jak otrzymam świadectwo ,to muszę się zarejestrować w PUPie;/  normalnie nie chce mi się tego robić;/ Na ogół chciałabym iść na staż;/
Lecę ;D PaśQ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz