niedziela, 22 kwietnia 2012

pastelowe zegarki !

Witam;D
Cięzka noc za mną ! ;D ech,ale 100zł jest xDD hahah xD Oglądam powtórkę x factor no i całkiem fajnie śpiewają, był takie dziewczyny które miały neonowe ubrania!cos pięknego..Ech no i teraz siedzę na allegro ;D i chce sobie kupić jakis ładny tani zegarek ;)ale znalazłam piękne pastelowe zegarki ASOS i ich ceny skaczą do 165zł ;) ale sa tak niesamowicie piękne:)


Nie powiem śliczne,ale drogie;)
Od dłuższego czasu jest bardzo dużo zegarków jelly,japan... jak kto woli i ja znalazłam dużo ich na allegro ich cena to od 15zł do 30zł ;) Są piekne, posiadają dużo cyrkoni ;)



jak widzicie.. bardzo dużo ładnych kolorków ;D i ja sobie dzis zakupiłam taki ;D koloru białego ;D jest neutralny :D
 
najlepsze to,ze kosztował mnie tylko 15zł;D haha xD
Ja lecę spakowac się do szkoły i odświeżyć do pracy ;d
ech pewnie znów bede w domu po 2;/ wstaje o 6 i do szkoły..jeszcze ten tydzień,ale tęsknie już za tym;/ a chciałam tak szybko skończyć;/
Pozdrawiam ;*

1 komentarz:

  1. ASOS są świetne kurczę chyba się na taki skuszę :)

    OdpowiedzUsuń