środa, 2 maja 2012

majówka ;DD

Buu :D Nie mam żadnych zdjęć, bo moja mama zabrała mój aparat do Częstochowy ;/ Ech
 W sobotę i w niedzielę byłam w pracy :D Zaś poniedziałek <3 Hmm... Zaczęło się od grilla i cytrynówki u koleżanki,mojej przyszłej szwagierki (wiem,skomplikowane) ;p . Godz. 21.00 pojechałam z chłopakiem i koleżanką na ognisko,gdzie niby miała być moja klasa, wgl. chłopacy dzwoniąc do mnie mówili, a stona przyjeżdżaj, dziewczyny tu są też.spoko przyjeżdżamy..a tu ? A tu żadnej dziewczyny z mojej klasy, tylko sami chłopacy;p ...no,ale było warto, o godzinie 1.00 pojechaliśmy jeszcze do Samary xD (taka syfiasta dyskoteka, nie to co ta, w której pracuję ;p ) , a po 3 zlądowaliśmy na domek w Kamieniu, gdzie byliśmy do dziś rana..Ale to nie koniec przygód;p Dzis się jeszcze wybieram na 40 sąsiada,mojego chłopaka..a jutro? przypominajka lekturowa;p a w piątek?..Tak ! MATURA! i 75urodziny babci Marka xD JA wale ;p i weekend znowusz w pracy,a  w poniedziałek rozszerzenie z polskiego xD itd itp . Oczywiście nie było tak kolorowo , ponieważ miałam dziś nieprzyjemną sytuację, z dziewczynami moich przyszłych szwagrów..No cóż.nie lubimy się ;/ tylko,że ja przy gosciach zachowuję się tak jak powinnam, czyli grzecznie i nie tykam tematów, gdzie może wybuchnąć konflikt, no ale nie wszyscy są wychowani, tak jak ja xD ;p i zeby uniknac dalszego konfliktu,zacisnęłam zęby i wyszłam..ponieważ Marek już mnie szturał, że nie mam pyskować;/ Ale trudno.. Jak to się mówi? Są ludzie i taborety !;DD a teraz z innej paczki ;D
Zamówiłam naszyjnik,ktróry jest podróbą tego, którego nosiła Kim Kardashian i wiele innych gwiazd.
Są dwie wersje..Czarny i złoto-czarny ..Widziałam na e-bay'u ,że schodzi tam od 3$..ale ja go kupiłam na polskim allegro za 13.90zł, z przesyłką wyjdzie około 20zł :DDD uważam,że to mało...chociaż jeśli chodzi o ceny, to ja wolę kupować zawsze taniej, może przez to,ze sama muszę na to zarobić ;/ pewnie jak większość ;p Wracając do tematu,czytając blogi innych blogierek,albo oglądając filmiki youtubowiczek jest o tej kolii bardzo głośno..Bo fakt, jest stylowa :)




  Troche się dzis rozpisałam, a także chciałam pokazać wam moje stylizacje w butach o DeeZee,ale niestety jak pisałam,nie mam aparatu ;/
Lecę sie przygotować się na 40.;p
Miłego dnia !

3 komentarze:

  1. też ją mam... zamówiłam najpierw jedną, która pękła po 2 tyg, więc zamówiłam drugą...ta wytrzymała tydzień ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny naszyjnik,dodaje do obserwowanych!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się prezentuje :)
    zapraszam Cię na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń