piątek, 21 września 2012

ech zabiegana ! :/ i chora :(

Witam  :*
Długo mnie na blogu nie było, chociaz obiecywałam,że będę. ;/ ale jednak zawsze coś wyskakuje .
Co u mnie?
taa.. Poprawka matury zdana, egzamin na technika handlowca - zdany !
Chodze na prawko..pewnie za jakieś 3 tyg. egzamin .
Szukam pracy .. ;/( ciężko znaleźć ), nawet z stażami ciężko w moim powiecie, bo niestety nie ma na to pieniędzy..ale no cóż.
Jestem studentką Zarządzania z specjalizacją marketing i public relations na WSB w Gdańsku :D
oczywiście studia niestacjonarne.
Dużo się pozmieniało w moim życiu od ostatniego posta, ale nie da się tego wszystkiego ująć w jednym poście ;p/

a co najgorsze? Dopadła mnie choroba ! mam grypę,czuję się beznadziejnie..
Dziś o tej porze właśnie powinnam być na imprezie integracyjnej w Sopocie,ale no cóż..grypa :(

Idzie jesień, długie zimne wieczory ...więc potrzebny będzie ciepły jesienny sweter, który się także przyda zimą  ;p W galeriach handlowych sklepy są oblegane swetrami wełnianymi,plecionymi, ciepłymi i wielkimi. Ich cena waha się od 50-250zł..ja kupiłam taki w "lumpku" za 6zl :D
na zdjęciu nie prezentuje się jakoś super, ale w rzeczywistości jest mega !
:P

No i muszę się wam pochwalić,ze zakupiłam sobie szczotkę TANGLE TEEZER :d i jest na prawdę przecudowna

ponadto teraz w sklepach, no niestety nie żadnych markowych , ale po prostu w zwykłych sklepach odzieżowych i obuwniczych panują "promocje" odzieży i obuwia letniego. i ja trafiłam na tką o to promocję zakupują sobie 2 pary balerinek. :d
19,90zł ;p
a te za 32zł :D

Teraz musze lecieć, gdyż mój program telewizyjny na mnie czeka. ;p
Miłego weekendu :*

7 komentarzy:

  1. sweterek jest prześliczny!


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten sweterek!. Jeszcze mam pytanko gdzie zakupiłać tangle teezer?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kupiłam na allegro :D przyszedł w ciągu dwóch dni:D
      jest jeszcze polski dystrybutor tangle teezer, ale są droższe:D

      Usuń
  3. Witaj, śliczna stylizacja, zapraszamy do publikowania swoich zdjęć także w Domodi.pl, to bardzo proste, kilkadziesiąt blogerek już korzysta z tej opcji zwiększania zasięgu swojego bloga, zobacz: http://domodi.pl/stylizacje?Sort=Popularity
    Zapraszam, w razie pytań, pisz do mnie na domodi(at)domodi.pl!
    Agata z Domodi

    OdpowiedzUsuń
  4. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  5. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń