czwartek, 5 kwietnia 2012

bbuuu ,to znowusz ja xD;p

o wszystkim ;DD haha xD Zrobiłam dziś dwia zestawy na Domodi ;D
Co o nich powiedzie;D
uczestniczą w nich dwie koszule ,które kupiłam u amber ;D

i jak wam się podoba?;p

no i teraz jutro Marek ma urodziny , no nie? a ja nie miałam zadnego pomysłu na prezent, z reszta on jest dziwny co do prezentu ;p Wiem,ze skonczyła się jego ulubiona woda toaletowa, więc kupiłam mu ją na urodziny ;D

wiem,ze głupie,ale co miałam zrobić, tyle razy zrobiłam mu pomysłowy prezent,a teraz moje możliwości się wykończyły ;p

Chcę pochwalić jednym z moim ulubionych topów, którego to kupiłam w SC ;D tzw. polskim lumpku ;D dałam za niego 7zł i jest firmy Atmosphere, mam go juz jakieś 3 miesiące i teraz sprawdza się idealnie ..kiedyś wspomniałam ,ze nie mam rozmiaru 34/36/38 ;D tylko troszke więcej ;D i dobrze mi z tym !;p

 Wczoraj byłam u taty w szpiatlu ;D wrzucę fotki,ajk wyglądałam ;D  tadadada xD




hahhaha xD brzydal xD

 No i pochwale się swoja nową koszulą,która wylicytowałam na allegro za male grosze;D nie mogę sie doczekać ,aż przyjdzie;D



Pozdrowiam dziewczęta !;*

1 komentarz:

  1. KOSZULA ŚLICZNA :)
    WIIDZĘ ŻE LUBISZ ROBIĆ KOLAŻYKI WIĘC ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS ♥

    OdpowiedzUsuń