środa, 4 kwietnia 2012

;D Ekipa z New Jersey na dobranoc ;p

Dziś byłam u taty w szpitalu..jest żółty;/ ..Na święta wraca do siebie do domu, bo rodzice po rozwodzie;/ a potem pojedzie do szpitala do Gdańska, bo teraz przebywam w Kartuzach;/ i będzie tam może 3 miesiące , może 6;/ ..Dziś też widziałam jak mamy koleżanka zmienia jej opatrunek..masakra, ma cztery "dziury" w brzuchu..:((
Leczy mnie sprawa Madzi z Sosnowca, a dokładnie jej rodziców;/ masakra..szkoda słów na całą Kasię..
Dziś usłuszałam o tym,ze w Starogardzie Gd. upieczono szczeniaczka żywcem..Tym zbrodnialcom życzę wszystkiego najgorszego, bo jak można skrzywdzić bezbronnego pieska?;/ chore!!

A teraz do przyjemności ...
Ekipa z New Jersey ! To mój ulubiony program !<3 W niedzielę nie oglądałam, byłam u swojego chłopaka, a oni niestety nie mają w pakiecie MTV ;p więc dziś oglądam powtórkę, tzn 3 odnicnek 5 części;p nawet moja mama sie nie może doczekać, chociaż ma 39 lat, to czeka na ten program z niecierpliwością ;DD Naszymi ulubiony członkami ekipy jest Pauly D. i Vinny <33333
hahah xD Dziś powtórka już o 21.05 ;pp Nie mogę sie doczekać, chociaż w 2 odcinku Vinny odeszedł,ale mam nadzieję ,ze wróci :) Najbardziej leczy mnie Mike;/
oczywiście musze sobie zrobić kisielek , bo nie będę oglądać tego programu z suchą mordką xD


 i moi ukochani xD hahaa


mam pytanie czy ktoś wie na jakim programie jeszcze leci "Z kamerą u Kardashianów"??
Dobranoc ;*

1 komentarz:

  1. Dziękuję za odwiedziny ;))
    Zapraszam do udzialu w konkursie, do wygrania 100 zl na zakupy w Zarze lub H&M'ie ;)

    OdpowiedzUsuń