czwartek, 12 kwietnia 2012

kateshop-pl

Witam dziewczyny :D
Ech..zostało mi 11 dni szkoły, w maju matura,w czerwcu egzaminy zawodowe :/ w szkole taka nagonka,że szkoda słów..pisanie posta mnie releksuję,szczególnie wtedy gdy pisze o cudeńkach :d
Na allegro znalazłam sklep Kateshop :D czyli sklep z biżuterią i nie tylko :) Jestem w szkolu, bo mają na prawdę mega cudeńka:DD i ceny nie sa wygórowane, są w sam raz jeśli chodzi o handel biżuterią :D
Pokaże wam co mi się najbardziej podoba, no i w przyszłym czasie postaram sobie kupić.. :) Sklep ma duzo pozytywów,a to bardzo dużo znaczy ! :)n Gdy sobie juz kupię napiszę małą recenzję :D
1.komplet bransoletek w modnych kolorach - 29.90zł
2. Czerwona z zawieszkami - 26.90zł (jest jeszcze biała)
3. Piękne <3 pastelowe! :D - 21zł

4. Kwiatowe :D 29.90zł

5. Pleciona, ale jest śliczna ! :d w moim guście ;D 33.90zł ;D
 pierścionki !!! Kocham pierscionki japan Style ;D sa przecudne ! :d te ,które znajduja się ponizej, to w tych się własnie zakochałam ! :D <3
1.sowa ! piękna, fenomenalna i genialna ! -11.90zł
2.papużki :D turkusowe ;p ech ! - 11.90zł
3. kokardki:
* na 2 place, jest jeszcze czerwony - 11.90zł
* na jeden palec w kropeczki -11.90zł
4. pierścień z musztardowym kamieniem -12zł
5. boski jeleń ! :d piękny ! - 9.90zł

6. serduszko w panterkę - 11.90zł
7. sówka ! mega ;D to mozna nazwac promocją ! - 4.90zł
Kateshop-pl ma też w swoim asortymencie broszki, klipsy, naszyjniki, kolczyki, a także odzież i torebki ! :D  biżuterie ma cudowną ,nie ma co ;pp
Teraz idę sie uczyć;/ do jutra oceny proponowane ;// Pozdrawiam ciepło ;D


1 komentarz:

  1. świetne to :) nie mam czasu szukac na allego, ale jezeli będziesz stawiala tu posty z innymi sklepami ,to będę miala łatwiej ;D świetny blog :D pierścionki zajeczadowe :)

    OdpowiedzUsuń