piątek, 29 kwietnia 2011

Długi weekend ;DD i nie tylko ;DD torebkowo ;D

Hej Girls ;DD Przepraszam,że długo nie pisałam,ale szkoła;// Teraz się zaczyna długi weekend, a nawet tydzień... Ja jutro i w niedzielę idę do pracy ;/ No cóż,ale odpocznę w tygodniu.
Muszę sie także przyłożyć do nauki, koniec roku idzie ;/;D
Dziś przygotowałam dla was najmodniejsze torebki tego sezonu,mówiąc szczerze mi się nie podobaja tak do końca, ja wolę swoje typy,a nie wykreowane przez dany sezon ;/














Jak już napisałam, wolę inne torebki i chcę pokazać wam jakie ;D
Tą adidasa sobie już nie długo zakupię ;!;D
Piękna jest !;D
Także uwielbiam torebki Atmosphere są tanie , piękne i trwałe D
Uwielbiam też jaskrawe kolory torebek,Kocham worki i kuferki ;DD
Darzę sentymentem torebki w kwiatki i monogram, szczególnie ten Louisa Vuitton ;D  Na dole moje typy torebek ;D












Jakie wy macie plany na ten weekend , a nawet tydzień??
Pozdrawiam ! ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz