wtorek, 26 kwietnia 2011

klasyka tzw. stare,ale jare ;DD

Hej dziewczęta ;D
Dziś wróciłam z pracy o 2.15 ;DD Impreza skończyła sie o 1,ale trzeba było posprzątać club ;DD
No i chyba pojade na te zakupy,ale nie jestem pewna ;/ Jak już wcześniej pisałam, chcę sobie zakupić kurtkę, skóry nie chce, bo każda ma, płaszczyk mam, więc kupię wiatrówkę, sportowa i lekka kurtka w sam raz na wiosnę D w croppie był mega, nie wiem, czy jeszcze są ;D
Przechodzę do rzeczy: bardzo podobają mi się i nawet uwielbiam czerwone szpilki,ciuszki w paski i małe czarne;D Zawsze modne,klasyczne i nigdy nie przeminą;)
 Nie którym sie mogą nie podobać, zaś  ja uwielbiam ;DD
Zaprezentuję wam kilka ciuszków;D A i jeszcze jedno, jeżeli ktoś nie ma pieniążków, niech poszuka na allegro sa bardzo tanie, w sumie H&M mianowicie ciuszki w paski i małe czarne też są tanie, a buciki czerwone mozna zakupić w new yorker(nie wiem ,czy jeszcze są) lub przez internet marki atmosphere, bardzo dobre buty,polecam!! Jeżeli ktoś z was będzie miał problem z znalezieniem, a będzie chciał zakupić niech napisze do mnie;D Chętnie pomogę ;D




Czerwone klasyczne szpilki  nadają kobiecie pazura i kobiecości, w tym sezonie są modne buciki na platformie(sama mam) i dlatego też dodaję kilka wzorów czerwonych szpilek na owej to platformie ;DD










oraz bez platformy tzw standardowe ;D



Mała czarna ......... klasyka ;)
  Te sukienki wszystkie są marki River Island



 Te zaś 
1.www.net-a-porter.com
2.www.net-a-porter.com
3.river island
4.TopShop
5.TopShop
6.wetseal
7.TopShop
8.top secret
9.river island
10.www.net-a-porter.com
Ciuszki w paski (czasami nazywany stylem marynarskim), nie wie jak wy,ale ja lubię ubrania w paski ;DD
Szczególnie tuniki i sukienki, pasują do marynarek jak i sweterków,można nosić do rajstop,legginsów, jeansów, tregginsów, no i nawet do "gołych nóg"..podobno poszerzają,ale jeżeli paski będą dobrze zestawione z innymi ciuszkami,to odciągnie uwagę(można zaś kupić ubranka w pionowe paski,lub na ukos(pionowe wydłużają figurę))..










Ps. ja lubię klasyczne biało czarne, lub biało granatowe ;DD

Mykam się ubrać , wypiję kawę ;DD i lecę na zakupy z Markiem ;DD

Pozdrawiam !;***

3 komentarze:

  1. lovely items! xoxo
    my-life-is-untitled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg ;DD
    Uwielbiam twój post jest najlepszy ;)
    Wszystkie rzeczy na maxa mi się podobają ;DD

    Zapraszam do mnie ;)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki cudowne, kocham takie na platformie, w dodatku czerwone <3
    I dziękuje za przemiły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń