czwartek, 11 sierpnia 2011

głupio i tyle:(

Boże!!! Bardzo przepraszam,ze tak długo nie pisałam:(((jest mi przykro:( ech..ale teraz obiecuję z całego serca,że zacznę pisać !;DD
Witam na ogół bardzo serdecznie kochane!;DD
mam tyle tematów,żenie wiem od czego zacząć ;DD
Po 1.jestem zakupoholiczką :( (totalna masakra,tracę kasę i to w szybkim tempie )
Po 2. stałam się szczęśliwą babcią ;D ponieważ moja suczka i samiec stali się rodzicami!;D małe shih tzu-kocham tę rasę psów;DDD
Po 3.denerwuje mnie pogoda, zamiast lata mamy jesien :(( (mażą mi się wakacje np Włochy,cypr,hiszpania, nie wiem mam sentyment do Europy, no i jakos tu bym chciała spędzać wakacje)
Po 4. powinnam sie zacząć uczyć do matury:(
No i po 5. znalazłam sukienke na studniówkę;;DDD

 O to moje skarby







Moją wymarzona sukienka na studniówkę pochodzi z firmy H&M ;D <333333333333333333333
Na ogół planuje kupić 2 sukienki na wejscie i na sama nie wiem ;DD ale oby dwie na studniówkę..
Tzn wiem,że na pieniądze od mamy nie mam co liczyć i musze sobie sama zarobic na te sukienki,ale takie życie"każdy ma w życiu ciężko" ;p

O to sukienka na wielkie wejście na studniówce i do zatańczenia poloneza;DD i do sesji ;DD piękna
piękna, to nic ,ze czarna ;DD

no i sukienka, w której bym się pokazała później,tylko nie wiem jeszcze jaka,mam swoje typy ;D







  ;DDDDD boskie;DDD jak dla mnie;D kazdy ma inny styl;p  najgorsze jest,to,że jestem dziewczyna o okragłych kształtach,mam duże uda,lydki szerokie biodra i duże piersi,no i nie wiem,czy takie o to sukienki beda mi pasować;/// ostatnio sie próbowałam nawet odchudzac,ale nie wyszło..a poza tym nie widzę siebie chudej ;( wchodzę czasmi w M,ale na ogół noszę L i XL ;/ w następnych poście opiszę co robiłam w wakacje do tej pory !;D pozdrawiam ;*************** i jeszcze raz najmocniej Przepraszam ;*:(







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz