wtorek, 16 sierpnia 2011

wakacje

Witam;DD
W dzisiejszym poście opowiem jak wygladaly moje wakacje i jak wyglądają do dziś ;p
Szczerze mówiąc pracowałam sezonowo przy zbiorze truskawek,jest to cieżka praca zbierałam truskawki juz przed koncem roku szkolnego do 19 lipca. Myslalam,ze gdy przyjadę odpoczne ,bo to moje ostatnie prawdziwe szkolne wakacje;/ a nie ma slónca,jak jest to na jeden dzień, a co można w jeden dzien robić..Byłam ostatnio w kinie na "zła kobieta: i "oszukac przeznaczenie 5 3d"-filmy zajebiste.. a tak to jeszcze weekendy spędzam w pracy :(( no i byłam na zakupach w Gdyni i Rumi,na urodzinach teściowej,u swego chlopaka,a tak to lipa ,pojechało by się nad morze,albo jezioro.ale pogoda ble i fuuu!!zła:(
chyba zaczne się uczyc do matury :( wakacje mijają okropnie:(













A teraz z innej beczki ;D kupiłam sobie dziś witaminy na włosy i skórę ;DD


Ciekawa jestem efektu ;D ale dużo osób mi je poleca i sama czytałam recenzję na temat tych witamin.
A tymi witaminami sa "Biotyna H",tanie i dużo ;D
polecam



Pozdrawiam ;*






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz