piątek, 13 stycznia 2012

polonez na kartuskim i rynku ! i Glam Box

Witam;/
Miałam problemy blogiem. nie mogłam się tu wgl zalogować, dopiero po zmianie hasła, totalna masakra,a od wczoraj próbowałam, bo chciałam dac notkę o polonezie;D
Wczoraj..10 par z mojej klasy reprezentowało naszą szkołę na Rynku w Kartuzach, w polonezie przedstudniówkowym. Zebrały się wszystkie szkoły ponadgimnazjalne mojego powiatu i razem zatańczylismy poloneza z nasza Panią Starostą ;D  O to pare zdjęć dorwanych z neta !;D ja i moja klasa ;Dbum;p





Glam Boxy ! ja chcę i pragnę ! Od dawna planuję kupić Glam box,ale zawsze kiedy wchodze na e-sklepik, to są zapasy wyczerpany,masakra .Glam boxy wymysliła Digitalgirl13. Są pudełka, które mają płytę magnetyczna,gdzie można układac swoje cienie do powiek, mi takie coś się bardzo przyda ;D podoba mi się zdjęcie, z bloga pewnej dziewczyny, tam jest zamieszczony glam box ,jakiego szukam ;D

podaje tez link do bloga digital girl ;D najlepszej jest to,że ona jest z Kartuz ;;D a to 9km ode mnie ;pp
http://digital-make-up.blogspot.com/

pozdrawiam ciepło;D

2 komentarze:

  1. Jeeej, Studniówka. Fajny okres, mi zostają już tylko wspomnienia...Minęło już 8 lat a ja mam wrażenie, jakby to było rok temu.
    Fajny pomysł z Polonezem na Rynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie taki sam jest na allegro

    OdpowiedzUsuń