sobota, 14 stycznia 2012

kolczyki i zdobienie sukienki -studniówka ! Ratunku !

Witam ;p
Kurde pomocy !
Denerwuje mnie ten temat z studniówką ;/ Pokażę wam jakie zdobienia ma sukienka na dekoltcie i to własnie do tych zdobień muszę wybrac kolczyki, bo na ogół kupiłam już kolczyki,ale przed sukienką i nie pasuję;/ Sa w kolorze jasnego srebra z białymi kryształkami, a zdobienie na sukienkę sama nie wiem, czarne,brązowe,grafitowe ?;/ pokażę wam na początku zdobienia na sukienke, a potem kolczyki które ewentualnie pasują do niej.

 Sami widzicie sukienka jest czarna i ma dekolt  w kamieniach różnego koloru,ale ciemnego w kazdym razie, o to moje typy kolczykow,ale nie wiem które;/





Jeśli ktoś czyta tego bloga, to proszę o pomoc !
Pozdrawiam
Stonka;***

5 komentarzy:

  1. trzecie, albo czwarte od góry. z perspektywy faceta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze są ładne, tylko chyba niekoniecznie do tej sukienki, hmmm... Ja bym brała ostatnie. Reszta taka troszkę bazarowa.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba faktycznie ostatnie najbardzije pasują:) ja mam swoją studniówkę 18lutego, i mam sukienkę czarna z h&m tą długą, którą dostrzegłam u ciebie w poprzednim poście :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest piękna,ale niestety ja mam bardzo wielki biust i to wyglądało masakrycznie ;D
      ale jest piękna! ja mam z studniówką takie zamieszanie, bo jestem jedną z organizatorek i normalnie nie wyrabiam ;/

      Usuń
  4. świetny post ;)).Odrazu mnie urzekł twoj blog ;). świetnie na prawdę. ;) pozdrawiam. jeśli masz ochotę to zapraszam również do mnie ;)i do obserwacji jak spodoba Tobie się ;).

    kiss.

    OdpowiedzUsuń