czwartek, 15 marca 2012

o wszytskim co mi się nazbierało;p

Witam !;D
Kurka xD Nie wiem od czego zacząć xD
 Dziś po szkole się nudziłam i wykonałam dziwny makijaż ;o wiem,wiem..powinnam się uczyc do matury i egzaminów xD ale nie chciało mi sie ..wrzucam foty;p

Wczoraj przyszło moje zamówienia z avonu ;D Pozdrawiam konsultantkę Dżastę ;D

Ogólnie strasznie jestem zawalona nauką;/ mam mały mętlik, ale to nic przeżyjemy ;p Jednak chciałam się rozpisać,ale leci ostatni odcinek Triumfu miłosci,wiec uciekam ;p paśQ;*

2 komentarze:

  1. Przeraziły mnie pierwsze zdjęcia..
    Nowy post u mnie.Zapraszam .. DO obserwacji też i jakbyś mogła to wejdź w banery z ILOKO i Limonkowy szyk ( jeżeli kupujesz coś w sklepach internetowych zapraszam) Z góry dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  2. heh super ten makijaż:) uwielbiam perfumy Little Blcak Dress:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń