poniedziałek, 12 marca 2012

wystrój wnetrza i jaki pomysł na konkurs??

Hej;D
Nie poszłam dziś do szkoły, ponieważ byłam na bilansie;/ itd itp , no i mam rekolekcje,a po nich lekcje;/ masakra;/ chcę wam pokazać jaki wystrój wnętrz mnie inspiruje ;p najchętniej bym chciała mieć wielki dom,a w nim 100 pokoi, a każdy z nich o innym wystroju. Dziś pokaże wystrój w kolorach zieleni,fioletu,brązu,kremowego i różu ;D Wiem,wiem... trochę to bajkowe,ale ja tak lubię .;] zdjęcia z internetu oczywiście;D W tych pokojach jest wszystko zawarte co lubię ;D Uwielbiam wzór ornamentu i świece <3


















Uwielbiam też kryształkowe lampy i makarony ;D





Jutro wybieram sie do drogerii po lakiery wibo, a także jakąs niespodziankę do swojego konkursu na blogu, jezeli ktoś czyta tego bloga,to mógłby mi podsunąć jakiś pomysł? Bo jestem w tych sprawach zielona ;// Bardzo proszę ;D i pozdrawiam
Idę posprzątać pokój i upiec rogaliki ;D mniam ;*
paśQ ;p

3 komentarze: