sobota, 3 marca 2012

jeansowa koszula - oversize ;pp

Siemka laleczki !

Dziś mega piękna pogoda na Kaszubach,zapewne w całej Polsce :DD Co jest najlepsze ?
To że przed chwilą wstałam! ;D Byłam wczoraj na mega imprezie w FaceClub Gdynia! Nieziemska impreza! Gwiazdą był Dj Hubertuse , jeden z rezydentów Energy 2000 ;D Mega! no i wylegiwałam się do późna, bo strasznie mnie bolą nogi od zabawy !;p Ja jestem mega fanką takich imprez,luie jak piękne kobiety tańczą ;pp

No dobra teraz do sedna.Moja  koleżanka z klasy powiedziała mi niedawno ,że podobają jej się jeansowe koszule ;pMi też,ale zbytnio to nie mój styl.....ale przekonałam się do tego,zakupując właśnie taką o to koszulę.Te koszule najlepiej sie prezentują w oversize, najbardziej bawi mnie to,ze mówi na nie blogerskie, albo hit blogerek xD zabawne,że coś można nazwać w taki sposób, szkoda,że beautyblender i inne jeszcze nie zostały nazwane blogerskimi hitami xD Ja kupiłam swoją koszulę na allegro, jak przyjdzie wstawie zdjęcia, do czego ją ubrałam ;p Teraz tylko zdjęcia z sieci ! Miłego dnia Panienki ;p







Niedługo zrobię jakis konkurs !;D aaa zapomniałam dodać,ze ja nie nosze rozmiaru od 34 do 38, czasami ubiorę ciuszek,który ma 38 ;p ogólnie jestem większą dziewczyną i uważam,że takie też dają radę i moga iść za "modą" ;p

Miłego dnia dziewczynki !;*

5 komentarzy:

  1. śliczna- sama posiadam koszulę ;) też nie noszę takich rozmiarów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koszulę ! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na szczęście zostały koszule dzinsowe z przed paru lat gdy byly modne i zamierzam je niedlugo nosic jak pogoda pozwoli

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te jeansowe koszule ;) Uwielbiam je ;) Super blog ! Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Love jeansowe koszule...Kocham je do szaleństwa!
    :*
    Wgl to super masz cały ten blog...
    ♥.♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (też na bloggerze...):http://muzyka-i-wszystko-inne.blogspot.com/
    Ale to raczej muzycznie niż blogowo...
    Odwiedź mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń