niedziela, 11 marca 2012

lakiery do paznokci part1 i fluid rozświetlający Wibo ;D

Witam ;D ;*
Tydzień mnie nie było, ponieważ przygotowuję sie do matury;p boję się,że nie zdam matematyki,ale co tam ;/ Nawet nie wzięłam się za moją pracę matuuralna z polskiego,a planowałam;/ no tak..nieogarnięta ;/ Na szczęście od jutra rekolekcje,tylko co to da,ze maturzyści i tak po rekolekcjach ida na lekcje ;/ W środe pisałam znowu próbna maturę z matematyki,ciekawe,czy zdałam ;p a w wtorek miałam próbny egzamin zawodowy,który zdałam ;]
dobra doba ;p koniec żalenia xD
Dziś przychodzę do was z fluidem rozświetlającym Wibo ! Jest mega ;D Ja mam szczególny sentyment do firmy wibo,dlatego,ze ich kosmetyki nie dość,że tanie, to jakość magiczna ;D a ciekawostką jest to,że firma znajduje się bardzo blisko mnie ;D Fluid ten to kolor cynamonowy ,czyli 03 ;) bardzo mi się podoba ;d ma lekką konsystencję i slicznie rozświetla twarz , na zdjęciu wypróbowany na dłoni ;) Ja za niego dałam około 7zł ;) ale w Rossmannie cena jest trochę większa ;) ale warto za niego dać każdą cenę ;D moja ocena to 5/5 pkt!



Lakiery do paznokci ! ;D
Part 1 ;p 
Dziś przedstawię parę lakierów z moje kolekcji ;D
 Te które uplasowały sie na miejscu pierwszym to lakiery firmy Wibo ,czyli Express growth ;D szybką schną,a także są wzbogacone w witaminy A,C,E, w proteiny Soi, a także wapń ;D kolory sa nieziemskie ;D ostatnio w rossmannie na nie patrzałam i normalnie mówiły do mnie "Weź nas" xD 
moja ocena to 5/5
1.numerek zdrapany,ale jak widać to głęboka czerwień
2.nr. 243
3. nr. 31
4. nr. 31


Kolejne to lakiery
Golden Rose , są dobre,ale trzeba je malować 2,a nawet 3 razy,plus taki,że się nie odpryskują;p moja ocena to 4/5. Niestety zdjęcia nie oddają ich pięknego koloru.
1. nr 24
2. nr 193
3. nr 197
Czas na lakier firmy Avon , narzekam ! masakra totalna, długo schnie, odpryskuje się, trzeba malowć kilka razy i ta cena, kolor w katalogu wygląda pięknie ,co innego w rzeczywistości.moja koleżanka powiedziała,że paznokcie wyglądają"babcino" jedynym plusem lakieru to duża pojemność,aż 12ml. moja ocena to 2/5
Kolor: gleaming gold
Lakiery  Essence ! mega kolory ;D cena okey , jedyną wadą strasznie strasznie długo schnie, chociaż jeden z nich szybkoschnący to i tak strasznie długo, niestety też maluję nimi dwa razy;/ ale to nic moja ocena 4,5/5 ;p
1. nr. 46 Wake up
2.nr.73 Repley
Ps. koszula jeszcze nie przyszła,ani nie wygrałam konkursu na makijaż,ani na życzenia z okazji dnia kobiet u wibo;D przesyłam życzenia;p

W dniu,który jest przeznaczony kobietom,
chcę życzyć wszystkiego najlepszego z wielką "podnietą"
Dużo zdrówka, bo przy facetach się przydaje,
dużo pieniążków,bo na zakupach się je wydaje,
dużo miłości od przyjaciół,rodziny i mężczyzny,
abyście się nie znalazły z problemem u Ewy Drzyzgi ;p
Spokoju i cierpliwości przy robieniu makijażu,
a także z ciuszkami pełnego bagażu ..
Dużo radości,uśmiechem wszystko załatwicie,
dużo dzieci, bo nie ma jak serduszka bicie ..
Oczywiście tez sexu tym dużym i tym małym,
aby szczęście wasze twarze rozświetlały,
dużo dużo wszystkiego wam życzę,
oraz kosmetyków Wibo,bo są jak słodycze ;DD
   trzymajcie się cieplutko ;*************


2 komentarze:

  1. czerwień na paznokciach jest sexy :) piękna kolekcja lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no prawda prawda ;p tylko ja np mam problem z obgryzaniem paznokci no i wyobraź sobie jak to wygląda;p a ostatnio zdjęłam akryl i paznokcie są w beznadziejnej kondycji ;/

      Usuń