niedziela, 15 kwietnia 2012

neonowe balerinki ;D

Witam :D
Dziś jestem strasznie zmęczona po nocy w pracy ;/ ale jeżeli myśli się o zarobionych pieniążkach i o tym co za nie można kupić, to mogę śmiało pomywać szklanki w dyskotece,sprzątać kibelki;p nosić tace i skrzynki od piwa xD ;p
Do rzeczy udało mi się wylicytować na allegro śliczne balerinki :)
Mam nadzieję,ze paczuszka do mnie bardzo szybko przyjdzie;d pokaże zdjęcia zamieszczone na aukcji, kiedy je zobaczyłam wewnętrzny głos powiedział "licytuj" ;p w sumie troche sie martwię,bo na metce jest rozmiar 40,a w aukcji 39 ;) z przesyłka wyszły 35zł :) szczerze zaczynam się trochę bac o te buty,bo aukcja zawiłą i allegrowicz ma duzo negatywów.;/ale nic, zobaczymy ;p

No i teraz zdjęcie w mgiełce takiej ala'motylowej :D która kupiłam na allegro ;D




lecę się ubierać ,bo następna nocka  w pracy,a rano do szkoły i zdjęcia do świadectwa ;D
ech 2 tygodnie ;Dbk, nie moge uwierzyć, na pewno nie raz zatesknię za szkołą;/ Jeśłi jutro przyjdzie moja paczka ze szminkami to wam pokaże ;d
Dobranoc robaczki;p ;**

7 komentarzy:

  1. bardzo mi się spodobał twój blog,zaciekawił mnie ,może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. powinnaś sobie włosy rozjaśnić moim zdaniem, wydaje mi się, że korzystnie byś wyglądała w orzechu laskowym, może jakimś nieagresywnym odcieniu rudości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz;)oczywiście uwagę wezmę do siebie ;)chętnie bym to zrobiła,ale nie chce ich za bardzo zniszczyć,ale spróbowac można ;pp

      Usuń
  3. buty są śliczne - kolor jest po prostu idealny!
    dodam jeszcze, że masz śliczne rzęsy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne butki, i sesja kapitalna :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. buty są meeeeeega! :)
    zawsze mi się podobały i żałuję, że ich nie kupiłam
    teraz już nie mogę znaleźć mojego rozmiaru w necie :(

    OdpowiedzUsuń