poniedziałek, 16 kwietnia 2012

paczuszka :D

Witam ;D
Dziś przyszła do mnie paczka z kosmetykami,w której były kosmetyki od kosmetyki-sale na allegro (0negatywów);D Firma posiada różnego rodzaju kosmetyki, jak i pełnowartościowe testery kosmetyków bardzo znanych marek ;) Jeżeli kupisz u nich tester, to ma tę samo gramaturę co oryginalna szminka,czy np podkład ..Ja sama zakupiłam testery, bo jak wiadomo testery mają lepszą pigmentację, niż oryginalne kosmetyki ,a wszystko po to,aby klientka sie zachęciła ;D
Ja zamówiłam dwie szminki NYC, trzy Astor,oraz sześć Rimmel i jedną Calvin Klein :) Zamówiłam także paletkę rozświetlającą Sleek, no i korektor i złotą kredkę Miss Sporty, bardzo żałuję,że nie zamówilam więcej kosmetyków Calvina Kleina, jak i tej złotej kredki, bo sa mega i w 100% oryginały (sprawdzałam).
Przesyłam zdjęcia:



 Może nie mają takich nakretek jak powinny byc,ale to logiczne, ponieważ były przeznaczone na testery :) a kolory sa nieziemskie, za niektóre zapłaciłam 3zł z groszem, więc się opłacało jak nic ;)Chcę jeszcze raz zrobić tam zakupy ;) ale w tej chwili nie za bardzo;/ fundusze ;p ech..;p
w najbliższym czasie napisze recenzję wypróbowanych produktów ;D
Dziś dzień w szkole, to była masakra;/ wystawiają oceny ;/[......]
Mój tata ma 50 w poniedziałek i musze zakupić skórzany portfel, żeby mu na chwilę wystarczał , bo za każdym razem portfel z czegoś syntetycznego mu się rozwala;/  jestem przeciwnikiem skór i futer, ale myslę w taki sposób,ze to nie dla mnie;/

Lecę robić prezentację z Wosu ;p
Udanego Wieczoru !;*


8 komentarzy:

  1. ejj dzięki wielkie za ten sklep! :D

    N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Sporo tego. Marki i cena zachęcają. Chyba też zrobię jakieś zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam i jestem strasznie zadowolona :) i przesyłka tania :D chcę kupic podkład CK, bo cena normalna ;p a szminki są cudowne <3 :)

      Usuń
  3. Hej i co dostałaś tego bona?
    Do mnie napisali, że w tym tygodniu będą wysyłać, a teraz nie odpisują ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie dostalam, napisali,ze muszą wygenerowac kod rabatowy i że wlasnie w tym tygodniu, a nadal nic;/

      Usuń
    2. no własnie mi to samo, a teraz zero odpowiedzi...
      Z ciekawości napisałam do deezee, bo napisali, że czekają, aż oni to wygenerują, a z deezee odpisali, że to pytanie należy kierować do domodi :/
      Chciałam teraz zamówić sobie buty a 50 zł to jednak duża różnica...
      Chyba trzeba będzie u nich na profilu napisać

      Usuń