sobota, 21 kwietnia 2012

podsumowanie ;D i ulga !

witam :D
Do wczoraj w mojej szkole wystawiano oceny końcowe maturzystom !:D ech przez ostatnie dwa tygodnie czułam się jak cyborg .. Dlaczego? Bo kto normalny poprawi w jeden dzień 5 przedmiotów,na lepsze oceny? :D Ja xDD hahah xD na czwartek musiałam się nauczyc całego rozszerzenia z języka polskiego..tzn wszystko o lekturach trans Atlantyk , Mistrz i Małgorzata, Szewcy i inne lektury z rozszerzenia.. a dlaczego? chodzę do technikum handlowego i zdaje maturę rozszerzona z polskiego i żeby mieć 4 na koniec, to musiałam się tego nauczyć..w sumie uważam,ze to i tak nie sprawiedliwe, bo były osoby,które nie zdały matury,ale za to,że ściagały to mają 4;/ z resztą tak jest zawsze.. ale trudno :d za tydzień odbieram świadectwo i matury,no o egzaminy zawodowe ;p co do matury to masakra! Nie napisałam jeszcze pracy na ustną, a mój temat to " Motyw żony w literaturze" ;pp Dobra koniec tematu z szkołą,ale musze przyznać,że przez te 2 tygodnie czułam się tak,jakbym miała 50 lat ;p i tez tak wyglądałam;/ zdjęcia z środy;p




(ech to był język polski i bawiłam się szminkami)

Wczoraj bardzo się śpieszyłam po szkole, i weszłam do natury tylko po to,aby kupić eyeliner w żelu, bo mój gdzieś zaginął, tylko że ja używałam , taki zwykły w pędzelku ;D no i się skusiłam na ten w żelu ...tylko,ze z tego pospiechu kupiłam brazowy,a nie czarny;/(a to zauważyłam dopiero w domu) ech... no i w poniedziałek zakupię sobie czarny :d za ten zestaw zapłaciłam około 18zł. gdyz kupiłam pędzelek i eyeliner..juz wypróbowałam, ma tak świetną konsystencję i ta łatwość nakładania..normalnie zakochałam się,tylko szkoda,że to nie czarny!<3

No i zawsze i to  zawsze, nie mogłam trafić na palete 36 cieni H&M, strasznie długo jej szukałam, no i znalazłam na allegro.. zawsze kiedy byłam w obojętnie jakim H&M, fakt był palety,ale nie te, której ja poszukiwałam i znalazłam !:D
kupiłam ją za 15zł;D
Zamówiłam juz buciki z DeeZee, no i dwie pary koloru żółtego i fuksji, jak przyjdą ,to się pochwalę;p tylko,żeby je mieć muszę dziś pracować w nocy xD jak zawsze pomywać szklanki;p

No to wszystko ;D
Miłego dnia ! :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz