czwartek, 19 kwietnia 2012

wwrrr zła!

Witam
Jestem zła na DeeZee,albo na Domodi, nie wiem kto wymyslał zadasy ..Pamiętacie jak wygrałam bon do DeeZee w Domodi....pfff bk, bo najlepsze dostałam dzis kod rabatowy,ale moge go wykorzystać przy zamowieniu za 100zł i nie mogę byc to buty przecenione;/ a tam wszystkie buty to masakra;/ no i super, nie wiem co zrobić;/ mam wziąc buty które mi się nie podobaja i dopłacić 100zł?;/ chyba nie..;/ nic juz nie wiem;/ masakra i do tego szkoła leczy;// Nic miłego mnie nie spotkało przez ostatnie 3dni;/

Na allegro kupiłam 3 używane koszule, jeszcze nie przyszły ;p ale przyjdą :
Nie jestem z typu dziewczyn,które brzydzą się uzywanami ubraniami :)


ps. za każda z koszul zapłaciłam 9zł xDD

ech .. nie mam czasu na zakupy,a teraz  na mature xD
Lecę paśQ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz