wtorek, 15 maja 2012

rzęsy !

Witam ;d
Przyszła wreszcie chociaż jakas paczka, a mianowicie rzęsy !
 Nie wiem dlaczego... ale od paru miesięcy na jakies imprezy czy coś ważnego,gdzie chce dobrze wyglądac nie wybieram się bez sztucznych rzęs na pasku :) Najlepsze to,że ja kupiłam 10 par za 10zł na allegro,a w  Naturze i innych drogeriach za parę rzęs (która na prawdę jest takiego samego gatunku) zapłacę  ponad 10zł.Te rzęsy od tych niczym się nie różnią. Albo mnie np denerwuje to,gdy ogladam filmiki blogerek, które akurat fascynują się makijażem i mówią,że jest różnica w rzęsach,ze najlepsze te drogie.gdzie para czasami 50zł kosztuje..to ściema .! sa rzesy na pasku sylikonowym, no i fakt tego paska nie ma widać,ale nawet czarny pasek nie przeszkadza.Tu najbardziej chodzi o dobry klej. i zdecydowanie najlepszym klejem do rzęs jest Klej Inglota duo :)






Jak widzicie, przyklejam różne rzęsy, niektóre to nawet po kilka razy..bo nie są na 1 raz tak na prawdę.trzeba o nie dbać, zawsze przy odklejaniu rzęs klej zostaje na nich, co tez trzeba usunąć z nich :)
A teraz kilka zdjęć, gdzie wspominałam wam,że chce sobie zrobić grzywkę po środku ;))
ps te w czerwonej koszuli to zdjęcia z pracy..tak wyglądają nasze "uniformy" w clubie sonic xD



wydaje mi się,że nawet to mi pasuje ;D Ja lecę pisać pracę na maturę ustną z polskiego,bo już za tydzien xD a w piątek mam ustna z j.angielskiego ;D
ps. sprzedaję butki !
 http://allegro.pl/deezee-koturny-fuksja-r-39-okazja-stylowe-i2348921124.html

pozdrawiam cieplutko !:*

5 komentarzy: