sobota, 12 maja 2012

zmęczona ! ;/

Hej wszystkim !:D
Wiem,że długo nie pisałam..ale.. nie miałam czasu, mam w te matury pecha;/ zostały mi jeszcze ustne i kaszubski pisemny ;/
To nic,że nie napisałam jeszcze pracy pisemnej z polskiego..gdzie moim tematem jest motyw żony..ostatni się źle ze mną dzieje.
Wiecznie chora,zdenerwowana i nie mam na nic czasu,a do tego bół ucha, często "puszcza" mi się krew z nosa.
..Paczki,które miały do mnie przyjśc nie przyszły.Nie wiem,co się dzieje.
Ach. na na maturze z matmu źle przenioslam odpowiedzi na kartę odpowiedzi..nie wiem o czym myslałam,masakra..ryczałam przez
to 4 dni..wos trudny,angielski nie byl ani trudny,ani łatwy taki sobie;/ale pierwsze zadania ze słuchu masakra.sluchanie nie sprawiało
mi problemu,a na maturze klops.wydaje mi się,że to było źle nagrane, bo było zatlumione,no i lektorzy tak szybko mówili,ze masakra.
Najbardziej "leczy" mnie to,że kazdy pyta jak matury, nawet ci, z którymi rok nie rozmawiałam,albo każdy mówi,że takie proste,
no ok..może i proste,ale gdy dochodzi stres, to najprostsze zadania staja sie mega trudne..;/
A w dzień matura z angielskiego, z rana szukałam dowodu..trwało to 20 minut..przeżywałam zalamanie..Na szczęscie siostra pomogła go znaleźć.

Myslałam,ze lakiery przyjda w tym tygodniu(obiecałam rozdanie),ale jeszcze nie przyszły...
więc jak przyjda to dopiero zrobię kolejne rozdanie.A co do rozdania mam jeszcze małą niespodziankę
ale to w dniu ogłoszenia konkursu x;pp Dziś do pracy jeszcze idę ;/ .Cały czas szukam pracy na stałe,ale lipa..bo nie ma.


Może w tym,a może w przyszłym tyg. pojadę do mojej Dżastusi na noc ;pp bedzie umc umc xD ach xD
No pamiętacie, te żółte szpilki, jakie zakupiłam?? Zakupiłam takie same,ale pomarańczowe, bo były mega wygodne ;D a te,które pokazałam w poprzednim poście,no..niestety już ich nie było w tym sklepie,to też był jeden z powodów zamówienia tych z DeeZee
Mam dziś parę zdjęć ;D
A mianowicie chcę pokazać wam, jak pięknie zakwitł sad u mojego chłopaka <3
no i jakiś czas temu pokazałam wam co zakupiłam na allegro,chodzi o jeansową koszulę;D
Ja za nią zapłaciłam około 10 zl, nie pamiętam czy 9.99,czy 10.99 ,ale mniejsza z tym..Na zdjęciu to włąsnie ta :D
W tym tygodniu , weszłam sobie do sklepu,który jest w Kartuzach, są tam nowe ubrania z Dani i wielkiej Brytanii ,czyli
takich firm jak Vila,Veto,Vero Moda i różne inne..patrzę, a na wieszaku, wisi moja koszula, a jej cena 69.99zł
Fajne uczucie, gdy masz tą rzecz za takie grosze , a widzisz ja w zupełnie innej cenie :DD
ech .;p
Mam na sobie też buty DeeZee..sa nawet wygodne,ale gdy w nich chodzę mam wrażenie ,że ściąga mnie do przodu ;/
no i najlepsze, na allegro widziałam je za ponad 100zł,a ja je kupiłam za 64,50,gdy na DeeZee była mega obniżka ;D











raz po maturze na odstresowanie xD;p

Ps. zmieniam lekko fryzurę, tzn przesuwam przedziałek na środek <3
Dobra ja spadam ;D czas szykowac się do pracy ;/
życzę milego wieczoru, a może imprezki !:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz