niedziela, 6 maja 2012

wyniki i zapowiedź ;D

Witam
Miałam cięzki tydzień,czasu na nic ;/ dzis po pracy i wieczorem znów do pracy, a jutro pisze rozszerzoną maturę z polskiego ;/ szkoda słów na nic nie mam czasu, wszystko się zaczęło walić,ale to może chwilowe;/ Jestem zła, przez ten weekend majowy, paczki do mnie nie dochodziły itd :// Wszystko opóźnione ..a wyniki miałam podać wczoraj,ale z braku czasu nie podałam i podaje dziś..Wylosowano numer 4 na 7zgłoszen ,czyli Elwira(elwira.p93@gmail.com), do której wyślę maila ! :d Gratuluję i juz zapowiadam,że w tym tygodniu rozdanie 5 neonowych lakierów ! Są to lakiery z minerałami :D Wstawiłabym zdjęcie,ale jeszcze nie przyszły ,zaś kolorki podobne. :) oprócz niebieskiego ;DD
                                          chcę wam też pokazać, po jakie butki sie jutro wybieram,
 o ile jutro tam jeszcze będą .Ech pomarańcz <33(ale te takie ala turkus z miętą też piękne) wybiore się po maturze,by poprawić sobie humor;p a wtorek matematyka;////

Lecę zrobić sniadanie i do ksiązki ..Powinnam być dzis na przyjęciu kuzyna..ale co innego wzywa i ta pogoda.;/
Miłego dnia ! ;*

6 komentarzy:

  1. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ech szkoda,ze ostatnio nie mam na niego czasu ;// matura i inne sprawy ;/ no możemy ;*

      Usuń
  2. Wow, ale te kolory lakierów dają po oczach :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty także dołączysz do grona moich obserwatorów? :)
    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super butki i te lakiery. zapraszam do mnie:):*

    OdpowiedzUsuń