piątek, 3 lutego 2012

ech i pech

Siemka!;D
Już po studniówce ;p Impreza przednia i jej poprawiny tez, dopiero dzis doszłam do ładu;/ miałam takie nieszczescie przed studniówka;/ krawcowa rozwaliła mi moja sukienkę;/ i na ostatni dzień pomogła mi szwagierka i jej krawcowa,mianowicie szwagierka pozyczyła mi swoją sukienkę,która miała 6lat ;/ a krawcowa mi jątroszkę przerobiła;/ miałam tak zwykłą sukienkę,szkoda SŁÓW~po północy jednak sie przebrałam, w piatek kupiłam sukienke do kolan w new yorkerze, za jedyne 39.99zł , krawcowa ją lekko przrobiła ;) torebkę,kolczyki i resztę kupiłam w czwartek przed studniówką, przez to,ze ją organizowałam, cięzko było mnie siebie samą doprowadzić do ładu !;D Już niedługo wstawię zdjęcia ;D Dziś mam 20  urodziny i chcę jechac do Rumi na zakupy ;D Moj ukochany H&M czeka <3 Dziś na allegro kupiłam bardzo dużo par sztucznych rzęs, zafascynowałam się tym , tak jakoś, bo widziałam u paru dziewczyn, jak to pięknie może wyglądac;D ach i och ;D napisze jutro , opisze wszystko w dokładny sposób postawiam parę zdjęć ;D
oraz pokaże wam jak sobie dziś pomalowałam paznokcie;D

PaśQ miłego piatku !;D ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz