środa, 29 lutego 2012

Studniówka i buty DeeZee ;p

Hejo ;D
Dziś własnie wstawię foty z studniówki ;pp i przygotowań ;p ech nie chce mi się o tym pisać, bo masakra,jesli chodzi o to co się działo przed studniówką ;/ chodzi mi np o problem z sukienka;/
Miałam na sobie
kolczyki- orsay
kopertówka -Jennifer
sukienka - od szwagierki
2 sukienka - New Yorker (Amisu)
marynarka - H&M
buty- Deichmann(Catwalk) i CCC (Jennifer)
i to chyba wszystko ;p

No i czas na te buciki DeeZee
DeeZee ostatnio przeprowadzało konkurs na slogan, niestety nie wygrałam;// ale to nic ;pp Pamiętacie jak wspominałam o złotych czółenkach? Jak nie, to przypominam sa powyżej ;pp Niestety już nigdzie ich nie ma, a na portalach aukcyjnych są,tylko nie ten rozmiar;// Będę ich szukać dalej ! <3

A teraz buciki które mnie ostatnio zaintrygowały, śliczne są..
To model SLK22 Nude Wedges ,cena to 179zł ,są też w czarnym kolorze;p

Natępne, które mnie mega inspirują np do makijażu ,a nawet i pomalowania paznokci
są też w kolorze błękitnym,różowym i czarnym,cena 169zł,a model to:

Victoria LLP1 Yellow Pastel  <3

na widok tej pomarańczy serce zabiło mnie mocniej :d piękne , są w różnych kolorach ,cena to 159zł a model :

Jade SLX6 Orange Suede

 

Te buciki zawojowały moim sercem ;D pragnę ich ;p

 

Na dziś to chyba wszystko ;D całuję ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz